Welkom bij de activiteiten van MENSEN MAKEN MEDIA

Beste bezoekers,
welkom bij onze webblog en wij zijn zeer vereert dat u onze ste bezoekt. Omdat wij zo blij zijn verloten en geven wij vele kadootjes weg.

SCHRIJF JE IN EN WORDT LID !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

WORDT FAN EN WIN

persoonlijke informatie over de ontwikkelaars

zondag 19 september 2010

Image Production

De verhouding tussen S.J.O. en image productions
De doel van Stichting Jongeren Ontwikkeling is mogelijkheden creéren en contacten leggen voor verschillende groepen via media projecten.

Met deze doelen in gedachte hebben wij verschillende mogelijkheden ontwikkeld en onderzocht om te komen tot een redactie workshop dat zal worden uitgevoerd binnen het project IMAGE TV PRODUCTIONS waar workshops en leermomenten aangeboden wordt aan deelnemers.


Wie is IMAGE TV PRODUCTIONS
Image t.v. and visual Productions is, zoals de naam al aan geeft, een productie onderdeel dat zich richt op activiteiten die moeten lijden naar invulling bij de media activiteiten. Het geheel wordt behandelt binnen workshops op het gebied van media samenstelling waar muziek, radio of televisie gecombineerd wordt met onze reclame aanbod aan het bedrijfsleven.

Op deze manier ontstaat een wisselwerking tussen de deelnemende bedijf die in kan te spelen op de doelgroep en voor de doelgroep die meer te weten kan komen over de product en de organisatie.

Wij, van image tv Productions, zijn spreekwoordelijk de boswachters en gaan een overzichtelijke pad maken waar alle deelnemers de kans krijgen om hun product te tonen aan het publiek. Verder kan iedereen zijn bijdrage leveren door zich aan te melden(kavakara@live.nl of mensenmakenmedia@gmail.com ) als redactie-lid of het afgeven van interviews bij een van de samenstellingen. Deze organisaties kunnen, via onze gerichte activiteiten, hun publiek uitnodigen voor een kennismaking, een persoonlijke gesprek en informatie inwinning.



De media industrie omschreven
In Nederland is deze industrie flink in ontwikkeling geraakt door de aanbod van lokale televisie stations en wij gaan daar in mee door enkele gerichte samenstellingen ter beschikking te stellen waar deelnemers aan mee kunnen doen. Niet alleen de deelnemers krijgen hierdoor een voordeel want ook de organisatie die hierbij betrokken wordt raakt op de hoogte van wat hun doelgroep wil en waar ze te vinden zijn.


De opleidingen en workshops
Met gerichte opleidingen en workshops gaan wij de geselecteerde talent bijscholen in wat wij verwachten van een redactie. Wij als de ontwikkelaars zullen in grote lijnen de basis aanleveren waarbinnen de team zullen werken. Verder treden wij in contact met betrokkenen die een meerwaarde moeten leveren aan het geheel zodat het goed aansluit.


Kosten besparend te werk gaan
Een media opleiding kan een dure bezigheid worden voor degene die geïnteresseerd is in het maken van een mediaal programma, vandaar dat wij met deze samenstelling mensen de gelegenheid willen geven om te 'ruiken' aan wat het maken van media precies inhoudt en om vanuit deze interesse een beslissing te nemen om mee te doen aan onze vervolg workshops.

Wij van Image tv Productions maken samenstellingen van informatie programma's voor radio en televisie gericht op alle bevolkingsgroepen van kinderen tot ouderen en volwassenen. Door zitting te nemen in één van onze redactie krijgt iedereen de kans om hun bijdrage te leveren aan ons, hun buurt, hun wijk of hun straat.

De redacties
Een redactie, bij ons, bestaat in een uitste situatie uit 10 personen die gezamelijk gan werken om te komen tot een eindproduct.

Om deze eindproduct te verwezelijken moet het informatie materiaal omgezet worden tot een informatie verhaal. De manier van het naar buiten brengen, de meerwaarde binnen het geheel en de presentatie naar interne en externe contacten wordt binnen de redactie bepaald en besproken.

Onder begeleiding van de inovatie-team en samen met Image tv Productions zijn enkele leuke en leerzame activiteiten ontwikkeld die als les materiaal ingezet worden en gerich zijn op het ontwikkelen van bassis kennis en het samenstellen van een televisie programma.

Deze televisie programma's worden ontwikkeld om de buurtbewoners meer inzicht, eenheid en welzijn te leveren door hun op de hoogte te stellen over de mogelijkheden over organisaties in hun buurt.

Doordat wij ons richten op de media krijgen wij de mogelijkheid om grote groepen mensen te voorzien van informatie. Deze grote aantal geïnteresseerden kopellen wij aan de organisaties die meedoen aan onze activiteiten om, aan de ene kant hen beter op de hoogte te brengen van de producten en aan de andere kant de aanbieder op de hoogte te brengen van de wensen van de afnemer.

Dus als we nagaan wie hier gebruik van zal maken komen we bij gewone mensen uit de samenleving en organisaties die hun als doelgroep heeft.

KUNST EN CULTUUR
Binnen de aanbod gaan wij ook het culturele naar voren brengen door in het geheel voor kunst en kunstenaars te bemiddelen. Met deze inzet proberen wij zo de waardering te vergroten voor kunstenaars, kunst in de buurt en kunst in de ateliers.

Wij gaan werken vanuit twee redactie vormen te noemen algemene redactie en uitvoerende redactie. Deze redacties hebben als opdracht om het ingewonnen informatie te verwerken tot bruikbaar materiaal.

Wij hebben de mogelijkheid om verschillende programma's samen te stellingen en zelfs de mogelijkheid om deze ook uit te zenden op televisie.

In het geheel hebben wij de mogelijkheid om met vele groepen te werken en voor even zoveel organisaties te bemiddelen. Al deze organisaties en geïnteresseerden gaan wij binnen deze aanbod verwerken tot een mix waar muzikanten zorgen voor de muziek, waar gesprekken gevoerd kunnen worden die diepgaand zijn en waar iedereen elkaar persoonlijk kunnen ontmoeten.

De uitkomst hiervan zijn verschillende meetings, seminars en product presentatie gericht op kleine en grote organisaties die hun doelgroep willen bereiken. De doelgroep van de organisaties gaan wij zoveel mogelijk in kaart brengen en hun gericht uitnodigen om als toekomstige klant nader kennis te maken.

er moet om dit alles rond te krijgen een grootscheepse campagne gevoerd worden op lokale radio en televisie. Bij deze campagne gaan kleinere campagnes ervoor zorgen dat er deelnemers zijn die mee willen doen als gast bij de live samenstelling of als vrijwilliger bij de andere activiteiten die er nodig zijn om het geheel te doen slagen.

Als alles overzichtelijk is gaan wij binnen de verschillende aanmeldingen en mogelijkheden, een selectie maken waar wij de deelnemers gaan inzetten. In de algemene redacties hebben wij weinig redactie plaatsen dus aanmeldingen gaan door een str niet geld voor de overige deelnemers die worden ingezet.

De aanbod die wij hebben is verdeeld onder de volgende onderdelen;
 Begeleiding
 Bemiddeling
 Videoclip samenstelling
 Studio tijd
 Distributie
 Live optredens regisratie

De verschillende locaties
Wij hebben de mogelijkheid om verschillende workshops uit te voeren maar hebben geen vaste locatie om samen te komen. Op het moment hebben wij van verschillende organisaties tijdelijk gebruik van hun ruimte aangeboden gekregen en hebben voor hun een aanbod dat bestaat uit ruimtes voor reclame tijd.


Toekomstige ruimtes
wij zijn en blijven in onderhandeling om voor ons een permanente ruimte te krijgen maar hebben de financién niet om het te dekken. Wij hebben met de verschillende ruimtes de mogelijkheid om onze presentatie te houden en hebben voor de ruimtes die wij momenteel hebben het volgende in idee;

De verschillende locaties gaan wij zo combineren dat wij met onze contacten slim en tactisch doordacht gebruik kunnen maken van de ruimtes en dit zo veel mogelijk verdelen over de projecten en activiteitendat het halbaar is.

reclame sponsor
Degene die met ons meedoen bieden wij een plek binnen onze complete reclame campagne dat via flyers en televisie programma's getoond gaan worden bij onze doelgroep. Verder bestaat ook de mogelijkheid om als organisatie, hoofdsponsor, subsponsor of met dank aan sponsor mee te doen en zo een bijfrage leveren aan het geheel.

De aanwezige programma's
Onze innovatie team heeft een basis opzet ontwikkeld waar programma onderwerpen binnen een vierluik bespreekbaar wordt gemaakt, de groep waar het voor bedoeld is bestaat uit jeugd, jongeren, ouderen en volwassenen. Deze programma onderdelen zullen tot een geheel worden gevoegd en uitgezonden.

Ook is er de mogelijkheid om bij sociale organisaties en lokale uitzenders aan te bieden om mee te draaien als onderwerp of om zelfs uit te zenden zodat het kan bijdragen aan de bekendmaking van onze programma vorm en stijl. De onderwerpen van de programma's zullen gericht zijn op gebieden van:
• Werkloosheid
• Gezondheid
• Huisvesting
• Onderwijs
• Hulpverlening
• sociale aangelegenheden
Verder zal in het geheel zoveel mogelijk met mensen uit onze bestanden worden gewerkt.

Nieuwe projecten
Door de samenwerking met andere organisaties die hetzelfde manier van werken aanhoudt als die van ons, gaan wij uitkijken naar nieuwe projecten en bredere terreinwinst.

Is dit het geval dan gaan wij een vastere samenwerkingsverband aanbieden waar de organisatie als overkoepelend orgaan mee zal doen en denken. Dit vergroot de mogelijkheid om uit te breiden naar een permanente locatie of winst op het gebied van mensen en middelen.

Vergaderingen
Zoals men kan lezen is er veel werk te doen en voordat het uitgevoerd kan worden moet het besproken worden. Deze besprekingen gaan wij doen in algemene maandelijkse vergaderingen waar alle afdelingen worden besproken en in wekelijkse bestuursvergaderingen waar alle uitvoerende taken wordt besproken.

Om alles goed af te stemmen en nieuwe en oude ideeën te bundelen hebben wij een innovatie team, een algemene redactie en een uitvoerende redactie opgedragen hie vorm aan te geven.

De innovatie team richt zich op het combineren van de mogelijkheden met de aanbod aan de organisaties en de groepen.

De algemene redactie houdt zich bezig met het binnenhalen van informatie en gesprekspartners en levert verder de begeleiders en de coördinatoren binnen het geheel.

De uitvoerende redactie houdt zich bezig met de werkvloer activiteiten die bestaan uit het bewaken, bijhouden, ontvangen, benaderen en samenstellen van het geheel volgens de richtlijnen vanuit de redactie vergaderingen. Deze taken kunnen over 5 a 10 mensen worden verdeelt.

Met deze formulier kan men zich aanmelden als;

Taak
0 vrijwilliger
0 algemene medewerker
0 productie medewerker
0 presentaties
0 reclame/promotie
0 video bewerker

Geen opmerkingen:

Een reactie posten