Mensen
Jeugd, jongeren, ouderen , volwassenen en het bedrijfsleven
Maken
GRIP, PITSTOP, ACHTERTUIN EN JENNE DESIGN
Media
BLAD, GESCHREVEN, RADIO EN GESPROKEN
Mensen maken media
Door de organisaties, hun projecten en activiteiten en degene die hier beleid maken centraal te stellen streven wij ernaar om verschillende doelstellingen te combineren tot een aanbod waar alle doelgroepen in vertegenwoordigd zijn
Mensen maken media bij G.R.I.P.
G.R.I.P staat voor Gerichte Regionale Informatie Programma en heeft binnen zijn aanbiedingen items die ingaan op de behoefte van jeugd en jongeren en doet dit via de samenstelling van PITSTOP. Voor de volwassenen gaat JENNE DESIGN in op belevenissen op het gebied van mode kleding en live style en voor de ouderen hebben wij ACHTERTUIN die de medewerkers centraal stelt.
Alle onderdelen worden geintroduceerd via de inleidiing bij GRIP, waar in het kort verteld wordt wat de onderwerpen bij een desbetreffende onderdeel zijn en wie het heeft samengesteld of aan gewerkt hebben.
voordelen bij mensen maken media
De voordeel bij het project Mensen Maken Media ligt bij het feit dat deze programma onderdelen gebruikt als lesstof en dit ook mee laten draaien met de redacties. Het eind product wordt ter uitzending aangeboden aan zendgemachtigden. Dit vergroot hopelijk de animo om mee te doen.
Binnen deze samenstelling werken wij met twee redctie teams; team 1 richt zich op het inzamelen van informatie en team 2 richt zicht op het verwerken van deze informatie tot items binnen de 3 delige workshop of programma van GRIP .
De 3 delige workshop
Opgezet als een 3 ledig workshop is onze aanbod verdeelt verdeelt over 1 jaar waar deelnemers de redactie vormen en tegelijkertijd iets meekrijgen van de sociale kaart van Nederland.
meerwaarde van de deelnemers
Verder krijgen de deelnemers aan deze project ook iets mee van de aanwezige organisaties die grotendeels een positieve bijdrage leveren aan minderbedeelden en de zwakken in de maatschappij.
De verschillende onderdelen
Het geheel is verdeelt over theoretische, technische en praktische onderdelen en vullen elkaar goed aan zodat de deelnemers kunnen groeien binnen de mogelijkheden die dit project hen verder nog biedt.
De doelgroep
Wij hebben de doelgroepen verdeelt in directe doelgroepen dat gericht is op alle deelnemers aan de workshops en indirecte doelgroepen waar wij de afnemers van onze producten en de meewerkende organisaties onder verstaan. Met deze project streven wij ernaar om meerdere groepen te dienen.
De doelstelling
Wij hebben binnen mensen maken media ten doel gesteld om televisie toegankelijker te maken voor geïnteresseerden en voor (sociale) organisaties. Het is de bedoeling om de vraag en aanbod dichter bij elkaar te brengen door middel van het organiseren van redctie workshops, gesprekken, seminars en meetings voor onze contacten. Op deze manier krijgen de afnemers en de ondernemers de gelegenheid om elkaar beter te leren kennen en elkaar te ontmoeten.
je verhaal is cool en ik wil meedoen maar vind je site te saai:) ik kan je helpen om het actiever te maken
BeantwoordenVerwijderenDeze reactie is verwijderd door de auteur.
BeantwoordenVerwijderen