BETREKKING VAN DE BUURT EN DE BEWONERS
Kant en klare werk voorstel
Om mediale producten te produceren is samenwerking met alle partijen van overlevings belang vandaar dat wij, om dit goed te doen, zoveel mogelijk buurtbewoners bij de ontwikkeling betrekken en met hun ideeën aan de slag, vandaar deze oproep voor mensen met de interesse of kennis op uiteenlopende gebieden van media, televisie tot het begeleiden van een vergadering of meetings.
De opdracht van onze ontwikkelings team
Voor het gemak hebben wij onze ontwikkelingsteam de opdracht gegeven om voor iedere doelgroep een basis programma te ontwikkelen en een uiteenzetting te maken voor een algemene redactie en een uitvoerende redactie. Zij zijn gekomen tot 5 onderdelen dat bestaat uit gerichte reclame campagnes en programma onderdelen afgestemd op de doelgroepen die het geheel moeten uitvoeren en vormen.
De programma´s omschreven
De teams gaat werken aan een de samenstelling van de programma van GRIP. Dit staat voor Gericht Regionale Informatie Programma en gaat in op gebeurtenissen in de regio waar het bedrijfsleven en de buurtbewoners bij betrokken zijn.
In een tijdbestek van 30 minuten wordt de aanbod verdeelt in 5 maal 5 minuten en de overige 5 minuten wordt vrijgehouden voor reclame boodschappen van onze partners.
De programna's op het gebied van jeugd en jongeren zijn terug te zien in de programmering van PITSTOP die zich richt op de manieren van leven bij deze doelgroep. Voor de volwassenen hebben zij JENNE DESIGN die ingaat op mode en lifestyle en gaan, samen met verschillende mensen uit de designwereld, hun product presenteren in een maandelijkse liveshow. Voor de ouderen onder ons hebben wij de programma ACHTERTUIN ontwikkeld waar de Meerwaarde meer ligt bij de kennis van de ouderen die tot ons gebracht gaat worden met als achter liggende doel dat die kennis niet verloren gaat.
Ter afsluiting hebben zij een actualiteiten rubriek in het geheel verwerkt dat de kijkers op de hoogte brengt en houdt over de programma en de onderwerpen die behandelt gaat worden. ook wordt de verwijzing gemaakt naar andere en soortgelijke projecten en activiteiten waar wij mensen bij nodig hebben.
Overige contacten
In het geheel streven wij naar een meerwaarde voor begeleiders, deelnemers en de ontwikkelaars van projecten en activiteit en door hen apart te behandelen en te interviewen gaan wij achterhalen wat hun behefte is en hoe wij kunnen bijdragen.
Onze sterke punt is , volgens ons, de mogelijkheid voor alle partijen om, door zelf bij te dragen, hun eigen te presenteren aan degene die gebruik maken van hun aanbod en zo zich kunnen reflecteren in hun doelgroep. Op deze manier draagd het project Mensen Maken Media, buiten dat het een leerzame product is, ook bij aan kennismaking van de bewoners van de wijk en de buurten in grote steden.
Door in het geheel enkele educatieve en persoonlijke kenmerken in terug te laten komen zal dit leiden tot een situatie die door iedereen te herkennen is en bijdraagt aan begrip en tolerantie.
Welkom bij de activiteiten van MENSEN MAKEN MEDIA
Beste bezoekers,
welkom bij onze webblog en wij zijn zeer vereert dat u onze ste bezoekt. Omdat wij zo blij zijn verloten en geven wij vele kadootjes weg.
SCHRIJF JE IN EN WORDT LID !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
welkom bij onze webblog en wij zijn zeer vereert dat u onze ste bezoekt. Omdat wij zo blij zijn verloten en geven wij vele kadootjes weg.
SCHRIJF JE IN EN WORDT LID !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WORDT FAN EN WIN
mensen maken media archief
persoonlijke informatie over de ontwikkelaars
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten